OBCHODNÉ PODMIENKY
GROWLAND s.r.o.
Sládkovičova 1238
Púchov 02001
IČO: 36850969
IČDPH: SK2022480812
firma zapísaná v : OrSR Trenčín, Vložka číslo: 18408/R
Pri prvej objednávke do 20,- EUR vyžadujeme platbu dopredu na náš účet! Pri ďalších objednávkach (stálym zákazníkom) už následne tovar zasielame bez úhrady dopredu.
Klíčenie semien konope je na Slovenskú zakázané! Semená sú určené len na zberateľské účely. Semená nie je možné reklamovať (klíčenie)!!! Jedine v prípade mechanického poškodenia.
Popis tovaru / konopných semien je prevzatý od oficiálneho výrobcu danej krajiny a ich oficiálnych stránok. Pri súčasných platných zákonoch SR má tento tovar obmedzené použitie a slúži výhradne na zberateľské účely.
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci urobením záväznej objednávky potvrdzuje, že je oboznámený s Obchodnými podmienkami vyhlásenými predávajúcim pre dodávku tovaru. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame Vám možnosť on-line nonstop nákupu priamo z pohodlia Vášho domova alebo kancelárie, vlastne odvšadiaľ odkiaľ
a hlavne vždy keď potrebujete. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu alebo písomne na našej adrese a pre náročných zákazníkov je možný nákup aj bez registrácie. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený
v objednávke. Rozmery, hmotnosť, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach a iných médiách sú údaje vychádzajúce z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás budeme samozrejme bezodkladne informovať. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len nepoškodený tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci predpisom a nariadeniam, ktoré platia na území Slovenskej republiky.
Podmienkou pre naplnenie platnosti Vašej elektronickej alebo akejkoľvek objednávky (zmluvy o kúpe tovaru) je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí (napr.: tovar, kontakt, adresa...). V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci pre vznik zmluvy vyhradzuje právo pre potvrdenie objednávky najlepšie telefonicky alebo e-mailom a uhradenie finančnej zálohy kupujúcim. V prípade, že v priebehu doby, keď bol tovar objednaný, prišlo k výraznej zmene kurzov zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma GROWLAND s.r.o. právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať (cena a množstvá), alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Záväzné potvrdenie objednávky po preverení dostupnosti a termínu dodania vám zašleme e-mailom alebo potvrdíme telefonicky.
V prípade objednávky v pracovných dňoch Vám zašleme potvrdenie v deň uskutočnenia objednávky. V prípade zaslania objednávky v dňoch pracovného pokoja a počas štátom uznaných sviatkov si vyhradzujeme právo zaslať potvrdenie objednávky v najbližší pracovný deň po uskutočnení Vašej objednávky. O odoslaní tovaru budete taktiež informovaní e-mailom alebo telefonicky.
V prípade akýchkoľvek nejasností Vás budeme, samozrejme, kontaktovať. Potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné potvrdenie objednávky.
4) STORNO OBJEDNÁVKY/ NEPREBRATIE ZÁSIELKY
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky predávajúcim iba v prípade, že predávajúci nesplní podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej záväznej objednávky alebo pri neprebratí zásielky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru (prepravné náklady). Výška týchto nákladov môže byť až päťdesiat percent z ceny tovaru. V prípade neuhradenia dlžnej sumy bude zákazník zaradený do sekcie -Dlžníci-, kde bude uverejnené Meno a adresa dlžníka. Údaje budú vymazané po uhradení dlžnej sumy.
5) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
Kupujúci nepodnikateľ ( ktorý nemá pridelené IČO ) má podľa zákona č.108/2000 zbierky zákonov právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pri odstúpení od zmluvy je potrebné doručiť nám v tejto lehote (14 dní) žiadosť o odstúpenie od zmluvy
e-mailom, poštou alebo osobne s číslom daňového dokladu (bločku, faktúry). Kupujúci, ktorý odstupuje od kúpnej zmluvy je povinný uhradiť nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru (prepravné náklady). Je potrebné, aby kupujúci dodržal tieto podmienky: - Obdržaný, resp. prevzatý tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt. Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam: - Tovar musí byť v pôvodnom obale - Tovar musí byť nepoškodený - Tovar nesmie byť použitý (len odskúšaný ako pri kontrole v predajni) - Tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) - Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o kúpe - Tovar nezasielajte na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu. Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu tovaru na ceste k nám. V prípade osobného doručenia tovaru je potrebné dohodnúť si termín doručenia. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš bankový účet alebo osobným prevzatím hotovosti najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Vrátená Vám bude rovnaká suma, akú ste uhradili pri dobierke.
6) BALNÉ, POŠTOVNÉ, PREPRAVA
Objednaný tovar si môžete osobne prevziať na prevádzke spoločnosti GROWLAND s.r.o. (sekcia –Kontakty) v rámci otváracích hodín, alebo Vám tovar zašleme na Vami uvedenú adresu kuriérskou službou In Time s.r.o. - UPS, po dohode aj slovenskou poštou –cenník (www.posta.sk). Je možné dohodnúť aj iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácie jednotlivej objednávky.
7) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota je v prípade tovaru na sklade do 24 hodín (počas pracovných dní). V prípade tovaru, ktorý nie je skladom je dodacia doba 7-10 dní. Samozrejme po vzájomnej dohode oboch strán. V jednotlivých prípadoch pri zákazníkoch z Púchova a blízkeho okolia a tovaru na sklade je možná dodávka v deň objednania. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás neodkladne kontaktovať
a hľadať spoločné riešenia.
8) SPÔSOB PLATBY
Tovar poslaný na dobierku uhradíte pri jeho vyzdvihnutí. Pri dodaní kuriérskou službou, poštou bude objednaný tovar uhradený
v hotovosti pri doručení tovaru. Samozrejme akceptujeme aj bankový prevod na náš účet č : 4005669289 / 7500
ČSOB Banka ,
IBAN: SK4275000000004005669289 , BIC: CEKOSKBX
PRIMA Banka
IBAN: SK82 5600 0000 0072 4720 2001
BIC: KOMASK2X
8) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.
O prípadnej vade tovaru je kupujúci povinný informovať neodkladne našu spoločnosť GROWLAND s.r.o. O reklamácii nás môžete informovať e-mailom alebo poštou alebo telefonicky. Za vady zapríčinené prepravcom nezodpovedáme. Na tovar sa vzťahuje záručná doba (24 mesiacov, niektoré produkty a výrobcovia aj viac ) v zmysle platných právnych predpisov ( obchodný zákonník, občiansky zákonník,…). V prípade, že záruka poskytovaná výrobcom je dlhšia ako zákonná záruka platí dlhšia záručná doba. Posudzovanie vád tovaru je podľa platných právnych predpisov, noriem a ustanovení, ktoré nie sú v rozpore s platným právnym poriadkom v Slovenskej republike.
Záruka sa nevzťahuje na vady:
a) spôsobené nesprávnym použitím výrobku
b) nesprávnym skladovaním
c) poškodením produktu
d) znečistením produktu
Postup pri reklamácii :
1) informujte nás o reklamácii e-mailom, poštou alebo telefonicky.
mail: reklamacie@growland.sk
mob.: 0948 020 659 ( zo zahraničia 00421 948 020 659 )
2) kompletný tovar zašlite alebo doručte na naše sídlo spoločnosti. Termín osobného doručenia je nutné dohodnúť telefonicky.
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru vydaný našou firmou je podmienkou pre uznanie záručnej reklamácie. V prípade, že uvedený doklad nemáte, bude reklamácia posudzovaná ako neplatná.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou spoločnosťou.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Zásady ochrany osobných údajov
I. Čo sú osobné údaje
Osobným údajom sú akékoľvek informácie týkajúce sa určeného alebo identifikovateľného subjektu údajov. Subjekt údajov môže byť identifikovaný priamo alebo nepriamo na základe čísla, kódu alebo jedného alebo viacerých prvkov špecifických pre jeho fyzickú, fyziologickú, psychickú, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu. Medzi osobné údaje patria najmä kontaktné údaje fyzických osôb, jeho IP adresa, môžu nimi byť informácie o využívaní služieb alebo o činnostiach a preferenciách fyzickej osoby. Ochrana osobných údajov je upravená zákonom č. 122/2013 Z.z.. a č. 18/2018 Z.z. O ochrane osobných údajov a s účinnosťou od 25. 5. 2018 Nariadenie (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľným pohybom týchto údajov a zrušenie smernice 95/46 / ES (ďalej len "GDPR").
II. Čo je spracovanie osobných údajov
Spracovaním osobných údajov je akákoľvek operácia alebo súbor operácií, ktoré prevádkovateľ alebo spracovateľ systematicky vykonáva s osobnými údajmi, automatizovane alebo inými prostriedkami, najmä zhromažďovaním, ukladaním na nosiče informácií, sprístupnením, úpravou alebo zmenou, vyhľadávaním, používaním, prenosom, šírením, zverejňovanie, uchovávanie, výmena, triedenie alebo kombinovanie, blokovanie a likvidácia.
III. Komu udeľujete svoj súhlas
Prevádzkovateľ, GROWLAND s.r.o., Sládkovičova 1238, 02001 Púchov. IČO 36 850 969, právnická osoba podnikajúca podľa živnostenského zákona, ktorá prevádzkuje elektronický obchod www.konopnesemena.sk a určuje, ako budú osobné údaje spracovávané
a za akým účelom.
Ak sa chcete na nás obrátiť v akejkoľvek súvislosti, napíšte, prosím, e-mail na adresu info@growland.sk
IV. Aké osobné údaje spracovávame
1. Osobné údaje zákazníkov www.konopnesemena.sk za účelom vybavenia objednavky a náležitostí z nej plynúcich v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefónne číslo, IČO, DIČ. Tieto údaje spracovávame počas trvania kúpnej zmluvy a záväzkov daných zákonom
2. Osobné údaje poskytnuté osobami, ktoré prejavili záujem o odber e-mailov, newsletterov, Tipov pre pestovateľov, akčných ponúk, zliav za účelom ich zaslania v rozsahu:
- meno, priezvisko, e-mail, PSČ
- súhlas môže byť kedykoľvek odvolaný prostredníctvom odhlasovacieho odkazu, ktorý je v každej zaslanej správe
- tieto údaje spracovávame po dobu 10 rokov
3. Osobné údaje odoslané v komentári za účelom zobrazenia vašich komentárov a kontrol spamu v rozsahu
- e-mail, meno, priezvisko, telefón, PSČ
- tieto údaje spracovávame počas prevádzkovania stránok www.konopnesemena.sk
4. Osobné údaje odoslané vo formulároch za účelom získania špecializované služby, participáciu v súťaži, v rozsahu
- e-mail, meno, PSČ
- tieto údaje spracovávame po dobu 10 rokov
5. Automatizovane zbierané údaje - V prípade, že využívate naše webové stránky, môžeme zhromažďovať údaje o vašich návštevách našich webových stránkach a využívaní našich služieb. Tieto dáta zahŕňajú vašu IP adresu, správanie na webových stránkach www.konopnesemena.sk a ich využitie.
- Tieto informácie získavame automatizovane prostredníctvom „cookies“ alebo pomocou trackovacích technológií, pretože vám chceme poskytovať čo najlepšie služby a obsah.
- Tieto dáta spracovávame po dobu 1 roka
V. Vaše práva
Ak ako prevádzkovateľ spracovávame Vaše osobné údaje, máte právo sa na nás kedykoľvek obrátiť, uplatniť právo na prístup
a opravu údajov, ktoré spracovávame.
Ak máte pochybnosti o tom, že Vaše údaje spracovávame v súlade s právnymi predpismi, môžete požiadať o vysvetlenie alebo opravu chybného stavu, najmä požadovať blokovanie, opravu, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov alebo prípadné úplné vymazanie týchto údajov.
VI. Zabezpečenie dát
S vašimi osobnými údajmi budeme nakladať zodpovedne a v súlade s platnou legislatívou. Pre spracovanie osobných údajov sa používajú automatizované aj neautomatizované prostriedky. Všetky údaje sú uložené na zabezpečených serveroch uložených výhradne v Európskej únii. Chránime osobné údaje v maximálnej možnej miere pomocou moderných technológií, ktoré zodpovedajú stupňu technického vývoja.
VII. Komu môžu byť osobné údaje sprístupnené
Sme oprávnení na vyžiadanie tieto údaje poskytnúť príslušným štátnym orgánom, podľa zákona a vy ste s tým uzrozumený (-a).
Osobné údaje odovzdávame kuriérskej spoločnosti INTIME, s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivánka pri Dunaji, IČO 31 342 621 (spoločnosť UPS), ktorá využíva osobné udáje zákazníkov pre doručenie zásielok konkrétnej osobe.
Osobné údaje odovzdávame fakturačnej spoločnosti FACTUM s.r.o., ktorá spracuváva osobné údaje pre potreby fakturácie.
Osobné údaje (cookies) odovzdávame spoločnosti Google, Facebook a ostatným webovým prehliadačom, ktoré používate na svojom počítači v rámci analytických a trackovacích technológií.
Ak sa v budúcnosti rozhodneme využiť ďalšie aplikácie alebo iných spracovateľov, aby sme uľahčili a zdokonalili spracovanie, sľubujeme, že na spracovateľa bude klásť minimálne rovnaký nárok na bezpečnosť a kvalitu spracovania, ako v čase prijatia týchto zásad.
VIII. Čestné prehlásenie
Nepracujeme sa žiadnymi citlivými osobnými údajmi, tj. osobnými údajmi, ktoré vypovedajú o národnostnom, rasovom alebo etnickom pôvode, politických postojoch, členstve v odborových organizáciách, o náboženstve a svetonázore, odsúdení za trestný čin, o zdravotnom stave a sexuálnom živote subjektu údajov, genetické údaje subjektu údajov, či biometrické údaje.
Spĺňame informačnú povinnosť podľa zákona o ochrane osobných údajov.
Umožňujeme výkon vašich práv podľa zákona o ochrane osobných údajov.
Plníme všetky ďalšie povinnosti prevádzkovateľa informačného systému a spracovávateľa osobných údajov podľa zákona o ochrane osobných údajov.
IX. Záverečné ustanovenia
Pokračovaním užívania našich stránok vyjadrujete svoj slobodný, konkrétny, informovaný a jednoznačný súhlas s tým, že ste sa boli uzrozumený(-a) so spracovaním vašich osobných údajov podľa týchto zásad a že ste boli správne informovaný(-á) o spracovaní vašich osobných údajov.
Sme oprávnení jednostranne meniť zásady ochrany osobných údajov podľa platných právnych predpisov a vy súhlasíte s týmto oprávnením.
Ak zmeníme Zásady ochrany osobných údajov, musíme Vás o tejto zmene informovať s predstihom formou e-mailovej správy, ktorá bude obsahovať odkaz na nové zásady, odkiaľ si ich môžete vytlačiť alebo uložiť v elektronickej podobe.
Zásady ochrany osobných údajov sú vydávané v elektronickej podobe a sú prístupné na webových stránkach.
Zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú účinnosť dňa 25.05.2018
Máte otázky? Kontaktujte nás emailom info@growland.sk, alebo telefonicky 0905 582 721
Ďakujeme, že ste využili naše služby a prajeme pekný deň.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Andreja Sládkoviča 11, 971 01 Prievidza 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 046/5422 771
fax č.: 046/5420 685
Niektoré zákony a predpisy:
- zák. č. 455/1991 Zb., o živnostenskom podnikaní
- zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov
- zák. č. 513/1991 Zb obchodný zákonník
- zák. č. 40/1964 Zb občiansky zákonník
- zák. č. 102/2014 Zb o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovanie služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- zák. č. 22/2014 O elektronickom obchode
- zákon č. 122/2013 Z.z.. a č. 18/2018 Z.z. O ochrane osobných údajov a s účinnosťou od 25. 5. 2018 Nariadenie (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb
Informačná povinnosť o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva SR. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.